FAQ / UŻYTKOWNIK
Instagram
Jeżeli posiadasz konto swojego Salonu w serwisie Instagram wejdź w zakładkę „Instagram”, dzięki tej opcji zaimportujesz wybrane zdjęcia z Twojego konta instagram do profilu w belgisto.pl.
Ja jako specjalista/ka
 Możesz dodać swoje doświadczenie zawodowe lub praktyczne, pochwal się osiągnięciami bądź specjalistą/ką w swojej dziedzinie.
Koszyk
Koszyk – pokazuje Twoje produkty które postanowiłeś zakupić.
Panel klienta
W menu profilu znajdziesz opcję „Panel klienta” a w niej wszystkie ważne informacje, które pozwolą Ci śledzić twoją historie zakupów i zamówień oraz kalendarz rezerwacji usług. W zakładce tej znajdziesz także szczegóły programów lojalnościowych w których bierzesz udział (PayPoints).
Parowanie telefonu
Dzięki opcji jaką jest „Parowanie telefonu” i zainstalowanej na Twoim telefonie aplikacji Belgisto możesz w prosty sposób zalogować się do Aplikacji skanując kod wyświetlony w zakładce.
Rejestracja
Jeżeli jeszcze nie masz konta na Belgisto.pl w łatwy sposób możesz je założyć:

Pierwszy krok to przejście na główną stronę belgisto.pl

Drugi krok: kliknij na „Zarejestruj się” Wybierz typ konta. Do wyboru masz konto użytkownika –bezpłatne, konto blogerki – bezpłatne, konto sprzedawcy – bezpłatne (ale rozliczane planem prowizyjnym –prowizją od sprzedaży) oraz konto usługodawcy (płatne w postaci rocznego abonamentu). W celu zarejestrowania konta wybierz typ konta. Następnie uzupełnij nazwę użytkownika, wpisz e-mail który potrzebny będzie Ci do kontaktu oraz potwierdzenia konta. Kolejny etap to uzupełnienie hasła, pamiętaj by poprawnie je powtórzyć. Ostatnim elementem jest akceptacja regulaminu oraz polityki prywatności i kliknięcie „Zarejestruj konto”.

Po dokonaniu rejestracji na Twój adres mailowy wysłany zostanie link aktywujący profil, klikając na niego potwierdzisz swoje konto. Po prawidłowym potwierdzeniu konta zostaniesz automatycznie zalogowany.

Rezerwacja usług
Jeśli chcesz zarezerwować usługę poprzez portal belgisto.pl wybierz w menu głównym zakładkę „Usługi w okolicy”. Masz możliwość wyboru usługi poprzez kategorie oraz filtrowania wyników według cen czy też lokalizacji. Jeśli znajdziesz usługę/zabieg którym jesteś zainteresowany – kliknij. Aby dokonać rezerwacji na stronie wybranej usługi kliknij „REZERWUJ ON-LINE”. Kliknij REZERWUJ ON-LINE. Otworzy Ci się nowe okno w którym wybierzesz dogodny dla Ciebie termin wizyty. Aby wybrać dogodny termin kliknij ikonę kalendarza, bądź zmieniaj dni za pomocą strzałek dalej i wstecz. Następnie kliknij na różowy kwadracik i przesuwaj go dowolnie po osi czasu wybierając dogodne godziny wizyty. Jeśli Salon posiada wielu pracowników wykonujących daną usługę możesz przesunąć swoją wizytę na oś czasu pracy wybranego pracownika. Obszary na osi czasu oznaczone kolorem popielatym oznaczają, że dane terminu są już zarezerwowane. Powyżej osi czasu wskazany jest wybrany przez Ciebie termin rezerwacji oraz dane pracownika który wykona usługę. Jeśli wybór jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami wybierz opcję „Dalej”.

W formularzu Rezerwacja on-line uzupełnij numer telefonu w celu ewentualnego kontaktu z usługodawcą. Możesz zaznaczyć opcję Przypomnienie o wizycie poprzez E-mail lub SMS. Następnie wybierz „Rezerwuj termin”. Po zatwierdzeniu usługi wyświetli Ci się potwierdzenie w wydarzeniu oraz jego szczegóły. Na Twojego maila przyjdzie potwierdzenie wizyty w salonie na wybranym przez Ciebie zabieg. Wchodząc w Panel Klienta i zakładkę Rezerwacje otwiera się Twój osobisty kalendarz z umówioną wizytą. Klikając na wizytę pojawi się nowe okno, możesz zrezygnować z wizyty klikając Odwołaj. Na odwołanie wizyty masz 3 dni przed terminem, jeżeli zdecydowałaś się odwołać usługę w krótszym terminie niż 3 dni skontaktuj się telefonicznie z salonem. Potwierdzenie o odwołaniu rezerwacji również przyjdzie na Twojego maila.
Społeczność
Będąc użytkownikiem możesz wrzucać posty na swój strumień – tj. społeczność. Będąc zalogowanym jako „TY” w górnym lewy rogu przy awatarze znajduje się okienko: „Napisz o czym teraz myślisz?” Kliknij w nie i napisz post.

Na dolnym pasku pod tekstem masz 4 ikonki: pierwsza – załaduj zdjęcie, druga – masz możliwość oznaczenia swoich znajomych w poście, czwarta – Twoje położenie na mapie, miejsce gdzie się znajdujesz. Masz możliwość wpisania w wyszukiwarkę miejsca lub przeciągnięcia „łapką” czerwonego oznacznika po mapie w celu samodzielnego wyszukania. Opuszczając go wybierasz miejsce. Kliknij „Opublikuj”- gotowe.

Jeżeli postanowiłeś, że post który chcesz opublikować Ci się nie podoba, masz możliwość usunięcia go.

Jeżeli chcesz zobaczyć swój post, lub posty Twoich znajomych kliknij w zakładkę Społeczność. Na górnym różowym pasku znajduje się lupa i koszyk.
Społeczność
Będąc usługodawcą/sprzedawcą możesz wrzucać posty na swój strumień – tj. społeczność.

Możesz wybierać pomiędzy swoimi profilami – czy chcesz dodać wiadomość do strumienia jako prywatny użytkownik (Ty), Salon czy też Sklep .Będąc zalogowanym w górnym lewym rogu przy awatarze możesz wybrać konto z którego chcesz zamieścić informację (będzie on automatycznie autorem postu). W polu: „Napisz o czym teraz myślisz?” napisz post.

Na dolnym pasku pod tekstem masz 4 ikonki: pierwsza – załaduj zdjęcie, druga – masz możliwość oznaczenia swoich znajomych w poście, czwarta – Twoje położenie na mapie, miejsce gdzie się znajdujesz. Masz możliwość wpisania w wyszukiwarkę miejsca lub przeciągnięcia „łapką” czerwonego oznacznika po mapie w celu samodzielnego wyszukania. Opuszczając go wybierasz miejsce. Kliknij „Opublikuj”- gotowe.

Jeżeli postanowiłeś, że post który chcesz opublikować Ci się nie podoba, masz możliwość usunięcia go.

Jeżeli chcesz zobaczyć swój post, lub posty Twoich znajomych kliknij w zakładkę Społeczność. Na górnym różowym pasku znajduje się lupa i koszyk. Lupa – dzięki niej masz możliwość wyszukania postu znajomego lub danej rzeczy która Cię zainteresowała w społeczności.

Społeczność
Będąc sprzedawcą możesz wrzucać posty na swój strumień – tj. społeczność. Możesz wybierać pomiędzy swoimi profilami – czy chcesz dodać wiadomość do strumienia jako prywatny użytkownik (Ty), czy też Sklep .Będąc zalogowanym w górnym lewym rogu przy awatarze możesz wybrać konto z którego chcesz zamieścić informację (będzie on automatycznie autorem postu). W polu: „Napisz o czym teraz myślisz?” napisz post.

Na dolnym pasku pod tekstem masz 4 ikonki: pierwsza – załaduj zdjęcie, druga – masz możliwość oznaczenia swoich znajomych w poście, czwarta – Twoje położenie na mapie, miejsce gdzie się znajdujesz. Masz możliwość wpisania w wyszukiwarkę miejsca lub przeciągnięcia „łapką” czerwonego oznacznika po mapie w celu samodzielnego wyszukania. Opuszczając go wybierasz miejsce. Kliknij „Opublikuj”- gotowe.

Jeżeli postanowiłeś, że post który chcesz opublikować Ci się nie podoba, masz możliwość usunięcia go.

Jeżeli chcesz zobaczyć swój post, lub posty Twoich znajomych kliknij w zakładkę Społeczność. Na górnym różowym pasku znajduje się lupa i koszyk.
Twoi znajomi
Jako użytkownik masz możliwość dodawania do swojego konta znajomych. Wystarczy, że wybierzesz zakładkę „Twoi znajomi”. Wyświetlą Ci się opcje: TWOI ZNAJOMI – znajomi którzy znajdują się w Twoim kręgu, ZAPROSZENIA (które otrzymałaś od innych użytkowników), ZABLOKOWANI – lista osób które zablokowałeś oraz SZUKAJ ZNAJOMYCH.

Chcąc zaprosić innych użytkowników klikasz opcję „SZUKAJ ZNAJOMYCH” a w wyszukiwarce wpisujesz Nick/Imię i nazwisko. Wyszukiwarka zwróci Ci wyniki, po kliknięciu wybranego Użytkownika wyświetli Ci się okienko w którym będziesz mógł napisać wiadomość z zaproszeniem do wybranego użytkownika.
Ustawienia profilu
Wprowadzenie do profilu użytkownika.
Wiadomości
Klikając w zakładkę wiadomości w menu głównym Profilu, otworzy się Tobie nowe okno. Jest to Twoja skrzynka belgisto.pl w której znajdziesz wiadomości od innych użytkowników, Twoje wiadomości do znajomych, wiadomości robocze, kosz, niechciane oraz spam.
Wylogowanie
Jeżeli chcesz się wylogować wystarczy najedź kursorem na różowy trójkąt u gory strony, a po rozwinięciu menu kliknij „Wyjście z systemu”.
Zakup produktu
Chcąc kupić produkty dostępne poprzez belgisto.pl wybierz z menu głównego „Sklepy w okolicy”. Masz możliwość wyboru produktów poprzez kategorie oraz filtrowania wyników według cen czy też lokalizacji.

W momencie wyszukania produktu którego zakupem jesteś zainteresowany – klikasz na produkt.

Aby dokonać zakupu na stronie produktu kliknij „Kup teraz”. W kolejnym etapie masz możliwość zwiększenia oraz zmniejszenia ilości towaru oraz wpisania kodu rabatowego i aktywowania go. Ostatnim krokiem jest Finalizacja zamówienia. W formularzu wprowadź dane do wysyłki towaru, wybierz rodzaj płatności oraz formę dostawy. Możesz także wysłać za pośrednictwem formularza wiadomość do sprzedającego. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT na zakup zaznacz właściwą opcję i wypełnij dane. Dokonaj płatności.